Gimnazijske ekskurzije
1. letnik
- zgodovinska in geografska ekskurzija v Oglej in Gradež (Italija),
- obisk Galerije Lojzeta Spacala, ogled Štanjela in extempore.
2. letnik
- večdnevna jezikovna ekskurzija v London z okolico.
3. letnik
- zgodovinsko-geografska ekskurzija na Koroško (Avstrija),
- večdnevna maturantska ekskurzija v Grčijo (če so dijaki zainteresirani).
Drugi izleti in ogledi
Poleg navedenih ekskurzij, ki so organizirane vsako leto, izvedemo še številne druge izlete in oglede, na katerih je udeležba izbirna.
- Vsako drugo leto aktiv tujih jezikov organizira za dijake 3. in 4. letnikov strokovno ekskurzijo v Italijo (Rim z okolico) in jezikovno-zgodovinsko ekskurzijo v Berlin.
- Z dijakinjami in dijaki, ki obiskujejo likovne delavnice, pa tudi z ostalimi zainteresiranimi, vsako leto obiščemo Beneški karneval.
- Naravoslovni aktiv občasno organizira dvodnevno ekskurzijo z obiskom Tehničnega muzeja v Münchenu, ki se je lahko udeležijo dijaki vseh letnikov naše šole; družboslovni aktiv in aktiv tujih jezikov pa vsako drugo leto večdnevno ekskurzijo v Pariz in na Nizozemsko.
Projekti in mednarodna sodelovanja
Na šoli izvajamo več projektov. Namenjeni so tako razvijanju različnih pristopov k poučevanju in učenju kot spodbujanju samoiniciativnosti, raziskovanja, ustvarjalnosti in medsebojnega razumevanja pri dijakih.
Med leti 2018 in 2022 smo sodelovali v projektu PODVIG kot razvojna gimnazija. Cilj projekta je bil spodbujanje podjetnosti, samoiniciativnosti in ustvarjalnosti pri gimnazijcih. Dijaki so uporabljali akademsko znanje v avtentičnih problemskih situacijah ter razvijali kompetence, pomembne za izvedbe projektov od ideje do realizacije.
Novice o dejavnostih, izvedenih v okviru projekta Podvig na naši šoli (tu>>).
Povezujemo se tudi z lokalnim okoljem in inštitucijami. Šola je v sodelovanju s Parkom Škocjanske jame razvila bogat program raziskovalnih aktivnosti, ki ga iz leta v leto še nadgrajujemo. V sodelovanju s Kosovelovim domom, MC Podlago in Klubom študentov Sežana pa že vrsto let izvajamo program filmske vzgoje Filmšula.
Med leti 2019 in 2022 smo sodelovali v Erasmus+ projektu Poudarjanje pomena vključenosti s spodbujanjem medsebojne pomoči in solidarnosti v Evropi (AIDEES). Cilj projekta je bil ozaveščanje dijakov in učiteljev o različnih specifičnih učnih težavah (npr. disleksija, disgrafija, diskalkulija), spoznavanje različnih oblik posebnih potreb (npr. ADHD, gibalna oviranost) ter spodbujanje solidarnosti in vključevanje dijakov v različne oblike medsebojne pomoči.
V šolskem letu 2022/23 pa smo se vključili v Erasmus+ projekt Drugačnost, rezilientnost, zavzetost in vključenost (ARII). Z vrstniki iz Francije, Španije, Italije in Romunije spoznavamo različne težave (duševne in telesne), s katerimi se ljudje spopadamo, razvijamo razumevanje drugačnosti v najširšem pomenu ter krepimo rezilientnosti (splošno življenjsko prilagodljivost in odpornost na stres). Udeležujemo se tudi mednarodnih izmenjav.