Naša šola že tretji teden sameva. Dijaki in profesorji se učimo doma. Da, oboji se učimo. Dijaki predelujejo, utrjujejo in ponavljajo snov, ki je predpisana po učnem načrtu, profesorji pa iščemo nove načine, kako učinkovito podajati in predajati znanje ter kako preverjati delo in znanje dijakov na daljavo. Oboji se bolj ali manj uspešno spopadamo s sodobno tehnologijo, ki nam to omogoča.

Včeraj sem štiri dijake iz treh različnih programov prosila za kratko mnenje o pouku na daljavo. Vsi štirje so še isti dan odgovorili. Zapisu so priložili tudi nekaj fotografij.

Mateja Grmek

 

Brez dodatne razlage profesorja/profesorice je težje razumeti določeno snov, saj profesorji vedno povejo še kaj več, kot je v knjigi napisano. Tako si lahko lažje zapomnimo neko snov. Samo učenje mi tudi vzame veliko več časa kot sicer. Pozitivna stran pa je, da si lahko za vsak predmet vzamem toliko časa, kot menim, da ga potrebujem; lahko grem skozi snov počasneje ter si delo lepše razporedim čez cel dan.

Lana

Mislim, da je učenje od doma dobra izkušnja. Sedaj dijaki lahko vidimo, kako se bomo s takim načinom učenja spoprijeli na faksu. Meni je še vedno bolj všeč hoditi v šolo, ker tam dobim boljšo razlago in sem bolj organizirana.

Tina

Delo na daljavo najverjetneje vsem dijakom vzame zelo veliko časa, ker si moramo sami razlagati snov. V šoli je veliko lažje, ker večina profesorjev zelo dobro razloži snov in pove zraven še kakšno zanimivost. Vseeno pa je to dobra izkušnja, da se naučimo delati samostojno in ugotovimo, kaj je bistvo določene snovi.

Jaka

Mislim, da je zagotovo težje predelati snov tako, na daljavo. Za dobro razumevanje snovi mi samostojno delo vzame več časa. V razredu bi ob razlagi profesorja šlo hitreje. Dobra stran pa je, da si lahko delo razporedim čez cel dan.

Lara

Share on FacebookPrint this pageTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
(Visited 210 times, 1 visits today)